Evenimente corporate

Hotelul MyContinental Sibiu dispune de 7 săli de conferințe, potrivite atât pentru evenimente corporate, cât și pentru petreceri corporate. Diversitatea sălilor ne permite să găzduim evenimente variate, de la business meetings sau ședințe restrânse, pentru 6 persoane, până la conferințe sau seminarii cu până la 270 de participanți. Dotările standard ale sălilor includ ecran de proiecție, video proiector, flipchart și internet WiFi. Alte echipamente, precum traducere simultană sau sisteme performante audio & video pot fi închiriate, în funcție de necesitatea și specificul evenimentului.

Flexibilitatea în ceea ce privește amenajarea sălilor și foyerul generos aduc plus valoare evenimentelor corporate organizate în cadrul hotelului MyContinental Sibiu. Foyerul sălilor de conferințe este spațiul dedicat pauzelor de cafea, iar discuțiile pot fi extinse și pe terasa de care acesta dispune. În funcție de formatul fiecărui eveniment, pauzele de cafea pot fi organizate și în interiorul sălilor de conferințe.

coffee break

Coffee Break & Lunch

6-270 pers. 7 săli

Networking-ul este o parte foarte importantă în cadrul unui eveniment corporate, iar cel mai potrivit moment pentru integrarea discuțiilor, este pauza de cafea.

Cere ofertă
Descriere

Propunerile noastre pentru pauzele de cafea și prânz sunt disponibile în mai multe variante și pot fi adaptate în funcție de cerințele specifice fiecărui eveniment în parte. De la pauzele de cafea simple, care conțin doar apă, ceai și cafea, până la variantele complexe cu fructe, patiserie, prăjituri sau bruschete, pachetele concepute pentru conferințe acoperă și cele mai exigente cerințe.

Oferta pentru meniurile de prânz este, de asemenea, adaptată fiecărui eveniment și este concepută în funcție de numărul participanților. Atenția echipei noastre este mereu concentrată pe planificare și execuție impecabilă.

Beneficii

Personalizare

În cadrul unui eveniment corporate, atât pauzele de cafea cât și prânzul sunt momente importante, unde discuțiile de business sunt prelungite în cadrul unui context mai relaxat. Ținând cont de acest aspect important și luând în considerare natura evenimentului, atât locul de servire cât și variantele alese pentru servire pot fi personalizate astfel încât evenimentul să fie unul reușit.

Diversitate

Evenimentele corporate sunt locul unde se întâlnesc participanți din toate zonele lumii, iar meniurile propuse de noi, sunt special concepute pentru a surprinde oaspeții cu elemente atât din bucătăria tradițională românească, cât și din cea internațională.

Execuție

În funcție de numărul participanților la evenimente, servirea prânzului poate avea loc sub formă de bufet sau poate fi servit la farfurie. Astfel, execuția fiecărei farfurii în parte necesită atenție din partea echipei, iar servirea preparatelor are în vedere și meniurile dedicate vegetarienilor sau a celor care au diverse restricții pentru diferite alergii.

meetings

Business Meetings

6 - 270 pers. 7 săli

Pentru întâlniri de afaceri, conferințe, training-uri sau prezentări, putem aranja una din cele 7 săli de conferințe în stilurile standard: teatru, classroom, U-shape, boardroom, ballroom sau standing cocktail.

Cere ofertă
Descriere

Cele 7 săli de conferințe ale hotelului, a căror suprafață variază de la 15 mp la 234 mp, pot găzdui evenimente versatile, de la întâlniri restrânse pentru 6 persoane, până la conferințe și seminarii complexe cu până la 270 de participanți.

Din echipamentele standard cu care pot fi dotate sălile fac parte: ecran de proiecție, video proiector, flipchart și internet WiFi. La cerere, putem asigura echipamente complexe audio-video sau echipament pentru traducere simultană.

Beneficii

Implicare

Echipa dedicată organizării și implementării evenimentului dumneavoastră are o experiență îndelungată în executarea evenimentelor corporate, de fiecare dată manifestând seriozitate și implicare. Succesul unui business meeting organizat la noi este la fel de important pentru noi, cât este și pentru dumneavoastră.

Strategie

Standardele foarte clare pe care le respectăm, concepute în urma experienței acumulate în desfășurarea a sute de evenimente corporate, ne permit să monitorizam evenimentele pe toată perioada de desfășurare a acestora. De la prima întâlnire pentru stabilirea detaliilor organizatorice, până la feedback-ul primit după încheierea evenimentului.

Recunoaștere

Echipa MyContinental recunoaște importanța și valoarea evenimentelor găzduite, fiind împreună responsabili pentru reușita evenimentelor. Încrederea oaspeților noștri este construită prin înțelegerea nevoilor fiecărui eveniment în parte.

petreceri corporate

Petreceri corporate

48 - 310 pers. 3 sali

Căutați un loc pentru organizarea unei petreceri corporate? MyContinental Sibiu are o ofertă variată ce poate fi adaptată în funcție de tema evenimentului și în funcție de bugetul companiei.

Cere ofertă
Descriere

Hotelul MyContinental Sibiu are 3 săli de conferințe pentru a găzdui petreceri corporate sau petreceri de Crăciun. Sala modulară Faust, alături de sala Turandot, pot fi configurate în funcție de numărul participanților (de la 48 persoane cu setup ballroom până la 310 persoane în cazul unei recepții standing). Meniurile festive și oferta generoasă cuprinsă în pachetele de băuturi, contribuie la organizarea unei petreceri memorabile.

Fie că este vorba de petreceri de Crăciun, banchete sau simpozioane, punem la dispoziție o gamă largă de meniuri și servicii ce pot fi perfect adaptate cerințelor dumneavoastră.

Evenimentul poate avea loc într-una din sălile de conferință, într-o atmosferă mai intimă sau chiar în restaurantul hotelului.

Beneficii

Inventivitate

Petrecerile corporate sunt motivante pentru noi pentru că au nevoie de inventivitate și fantezie. Echipa noastră este deschisă la implementarea ideilor noi, care de cele mai multe ori însoțesc tematica unei petreceri corporate, organizată pentru partenerii dumneavoastră sau pentru colegii din companie.

Diversitate

Atât sălile închiriate pentru petrecerile corporate, cât și decorul pot fi adaptate în cazul în care evenimentul dumneavoastră are la bază un scenariu anume. Evenimentele cu bucătărie tematică sau cu animație sunt inedite, dar împreună cu partenerii noștri, îndeplinim toate cerințele solicitate.

Eficacitate

Prin exercițiul acumulat după mulți ani de experiență, echipa MyContinental deține calitatea de a livra produsul și serviciile de care aveți nevoie în vederea organizării petrecerii perfecte.